27.7.04

Oida! I dag er det kun en uke til jeg fyller 28 år. Nok et steg nærmere dette beryktede tallet 30. Ikke det at jeg føler meg gammel eller tror en på 30 er en gamling. Men likevel. Jeg er på feil side av 20. Det kjennes ikke riktig. Jeg har sjekket fødselsattesten. Så det er riktig. 03.08.1976.


Figur Flint har det bra. Figur Flint? Har du ikke fått med deg hvem Figur Flint er? Det er meg. Det er meg når jeg er rockeartist. I dag kjøpte jeg meg to nye munnspill som Figur Flint kan spille på. Et i G-dur og et i D. Til søndag skal Figur nemlig gjeste sammen med Kristiansands kanskje beste bluesartist Kjetil Grande. Figur skal synge låta Coo-coo og spille munnspill til. Da er det viktig å ha riktig dur. Til mandag fyller den lokale visesangeren Dag Ringstad 50 år og vil ha meg og mitt band med på feiringen. Så da spiller vi igjen. Som om ikke det var nok har Figur Flint en halveis avtale om å spille i Ravnedalen 3. september. Gøy!!