23.6.04

Yo, Kids!


Sånn på tampen av dagen får jeg ferten av at det er Sankthans i dag. Sankthans? Er ikke det da hele verden brenner digre bål ytterst på den nøgne ø? Det er garantert umulig å få fyr på en bål ute i dag. Det plasker ned så forbasket kraftig at en kveld utenfor hjemmet frister minimalt. Men... dere kjenner meg. Tross i at det vanker 10 timers arbeidsdag i morgen, blir jeg nødt til å pilse. Det er da tross alt en slags merkedag. Jeg er ikke i fyr og flamme. Jeg gruer meg til å stige utenfor dørene. Men jeg har sprettet korken av den første flasken CB, og har tenkt til å drikke fire slike til, før jeg rusler til en fest jeg vet om. Etter den, garantert urharry festen, aner jeg ikke hvor ferden videre går. Forhåpentligvis ikke lenge etter ligger jeg i senga og dader.


Mens jeg venter på en drikkekompis, sitter jeg å tusjer et par illustrasjoner til bladet Gründer (tegningene skal jeg vise dere i morgen, når tusjen er tørr og jeg får scannet dem). Drikkekompisen min lar vente på seg. Jeg får tusjet nesten helt ferdig. Så ringer det på døren.