15.2.04

På fredag var jeg konfransièr på tredje året for Sabla bra reklame. Sabla bra reklame er en prisutdeling for reklamebransjen i den sørligeste landsdelen vår. Temaet i år var western. Jeg hadde flosshatten min på hodet og kruttlapp-pistoler hengende på hver side av den store hofta mi. Jeg fikk skryt for jobben jeg gjorde oppe på scenen. Det stokket seg litt for meg mot slutten (et glass øl for meget kanskje). Men til tross for kløning sa alle jeg snakket med at de var strålende fornøyde med innsatsen min. Så da bør jeg være fornøyd.


Rune Helander er en stor og sterk mann. Hver dag drar han ned på treningssenteret og løfter vekter som om det ikke var noen dag i morgen. Han har armer som er større enn mine lår. Han er kjempe sterk. Så når han seinere på fredagskvelden takket for seg, var det på en slik måte som gjorde at jeg knakk et ribbein. Ihvertfall har jeg fått en brist. Han tok nemlig tak rundt meg og klemte til det kraftigste han klarte og jeg hørte det si "knekk" inni meg. Så kjente jeg at det gjorde veldig vondt i ribbeinet. Uff for en pøbel. Han er kjempelei seg sier han. Det tror jeg på. Vi er liksom bestekompiser. Men nå vet jeg ikke helt lengar altså... neida, jeg bare tuller. Vi er bestiser vi.


Som om jeg ikke fikk nok på fredag, så tok jeg meg en tur i går også. Vin, musikk, film og poesi på valentinefest på Smia. Det var koz, som kidsa sier.


Det var alt jeg hadde og fortelle om for denne gang. Men jeg opplever stadig ting, så jeg kommer nok til å skrive her igjen om noen dager. Kanskje allerede i morgen... Rune sa han skulle maile meg bilder fra festen på fredag. Dem kan jeg jo alltids vise dere.