15.10.03

Jeg kan nå skryte på meg å ha sett David Bowie og Bob Dylan to ganger så langt i mitt liv. Bob Dylan står høyest på min liste av disse to. Så jeg gir terningkast fem til Bob Dylankonserten og terningkast 4 til David Bowies. Nå skal det sies at jeg var utrolig trøtt på Bowie og faktisk duppet av litt i det rolige partiet som for meg virket som om aldri ville ta slutt. Så skal det ihvertfall også sies at jeg ikke har sansen for de siste utgivelsene til Bowie og falt vel litt ut da han konsentrerte seg mye om de to siste skivene sine. Bob Dylan er alltid bra, og hans avsluttningslåt i Spektrum "All Along The Watchtower" er verdt et ekstra øye på terningen.


Men før dette var det duket for åpningsfest av min utstilling på Serieteket. Vi hadde samtale på scenen i beste bokbadetstil, øl og garagerock på CDspilleren som gjorde kvelden så trivelig som overhode mulig. Det kom langt flere på Den store Ronny Haugelandfesten enn jeg hadde turt å håpe. så jeg er strålende fornøyd. En sekser på terningen.


Så var det ungdomsmagasinet Spirit som skrev pent om boka mi og gav meg 5 av 6 mulige (anmeldelse ligger ikke på nett). Fædrelandsvennen gav meg også masse plass i avisen sin (mest bilde) hvor leserne ble fortalt om boka mi.