10.9.03

Dere kommer ikke til å tro meg. Men tro meg. Det jeg skal til å fortelle dere nå er sant.


Den satan i helvetes drittPC'en min er i stykker igjen! For hundrede fuckings gang!! Og bare noen dager etter at jeg fornøyd kunne surfe omkring på høyhastighetlinje fra NextGenTel!! Fy faen i dritthelvete så grusomt. Noe der oppe gjør sitt ytterste for å gjøre livet mitt til et helvete. Og for de av dere som tror på ham, kan dere be ham la meg være i fred. Eller be ham å vente med å gi meg et helvete til jeg faktisk er død. Dette er urettferdig. Og denne gangen er maskinen min virkelig fucked. Noe så innihelvete. Jeg er nå nødt til å oppdrive 5-6000 til en ny maskin. Som om jeg ikke hadde planer for de pengene!


det er i tider som dette at jeg kunne ønske jeg var kristen, bare slik at jeg kunne gi Gud i himmelen skylda for min elendighet!


Jeg kommer i hvertfall til Raptus. Men med mitt hell for tiden så ramler vel flyet ned på veien eller noe annet trist. Godt jeg fikk gitt ut en samlebok før jeg stryker med.