17.6.03

Jeg vandrer omkring i Kristiansands gater i tidenes tøffeste plagg. En jakke fra Amerika. En original sheriffjakke fra gamledager. Maricopa county står det på den. Det er i Arizona. Og der er det som kjent nokså varmt. Så tross sommervarmen kan jeg kle meg opp i jakken selv når solen skinner, så fremt det ikke er for varmt. Det er heldigvis en svak kjølig bris om dagene. Det passer meg godt. Like godt som jakken passer meg.


Besøkstallene daler nå som jeg har annonsert at datamaskinen min ikke virker. Det betyr ikke at jeg slutter å skrive ting her. Jordkloden velter over av computere med internett-tilkobling som jeg kan bruke enn så lenge. Men i morgen kommer min gode venn, Morgan på besøk. Og det er bare å be aftenbønnen sin og håpe at Morgan er kyndig nok til å fikse maskinen min. Og da dere! Da!! Da skal jeg skrive og vise dere haugevis av flotte tegninger jeg har laget i det siste.