31.5.03

I morgen er det 1 juni og det er sommer. Sola stråler skarpt på himmelhelvete og varmer opp vintertrøtte kropper. Herlig er det. Men juni blir ikke den måneden jeg kommer til å rusle lettkledd omkring til alles fornøyelse (husk jeg har dårlig fordøyelse). Mest blir jeg nok sittende inne med rullegardinene rullet godt ned. Her skal det arbeides til den store gullpokalen. Fædrelandsvennen vil ha den årlige Quartfestivalstripen i sitt quartbilag "Quart På". Så der har vi fem sider komiske tegneserier som må planlegges. Så har jeg en deal med selve Quartfestivalen om å få laget to serier til nettsidene deres før festivalen starter. Som dere ser blir det quartfestival for alle penga denne måneden. Heldigvis får jeg penger for strevet. For ikke å glemme den beste lønna for strev. 5 dager festival fra 1 - 5 juli. Jeg gleder meg så det knaser i plombene.


Men jeg må konsentrere meg om mer denne måneden. Jeg må nok lage en liten tegneserie med Records AS og boka mi må jeg jobbe med. Så skal jeg selvsagt jobbe med stripeserien min til Dagbladets tegneseriekonkurranse.


Hipp hurra for sommeren!