19.4.03

En splitter ny tegneserie er i ferd med å finne formen sin nå. I lengere tid har jeg jobbet med å få en av figurene til og fungere. Jeg hadde gitt ham en hårsveis som jeg bare fikk til å funke i visse vinkler. Men for noen minutter siden løsnet det hele og figuren fikk seg en ny frisyre (Se tegning til høyre). Jeg smiler nå tilfreds med meg selv og lurer på hvorfor jeg ikke gav ham denne sveisen for lenge siden.


Tegneserien jeg er i ferd med å skape frem som om jeg var Gud heter Records AS og handler om det som forgår innenfor dørene i et plate/artistformidler-selskap... noe slikt. Og her tar jeg noen av tankene fra Quartseriene videre pluss en hel bråte nye tanker.


Vel... slik går dagene i Ronnyland. Jeg lærer mine nyeste skapninger å kjenne. Og alt foregår inni knollen min. Utenfor vinduet spirer og gror det og blir varmt i været. Er det nå det er vår?