27.3.03

Så satt jeg her, med en inkassovarsel fra Telenor. Jeg måtte betale innen 14 dagers ellers ville saken bli overført til inkasso og ytterligere kostnader påløpet. "Ingen sak", tenkte jeg. "Innen 14 dager har jeg betalt regningen", og la den i bunken sammen med de andre regningene. Så 8 dager etterpå, så plukker jeg opp telefonrøret og en stemme sier; "Telefonen er sperret, dette nummeret kan ikke nåes". "Grøss og gru", tenkte jeg. Så ville jeg sende en mail og da fant ikke mailen min serveren (som også tilhører Telenor). "Grøss og dobbeltgru", tenkte jeg. Så nå sitter jeg her da... og har plutselig ikke mail eller telefon. Telenor har tatt det fra meg!! Og det uten at de har fortalt meg det. Hva gjør man med sånnt? Hadde de gitt med 5-6 dager, så hadde de hatt pengene... Det må de jo få uansett nå, ellers får jeg ikke på telefonen og mailserveren igjen. Så koster jo regninger fra inkassosentraler grådig mye også.


Tenk om posten sluttet å levere posten fordi folk ikke betalte postregningene sine?


Fuck the Power!