9.11.02


Grytidlig i dag kom toget til Kristiansand.
Mine dager i Oslo var en braksuksess på alle måter. Jeg skal fortelle mer i en senere annledning. Ting er ennå litt "hysj-hysj".
Men jeg må reise igjen. I morgen tidlig kommer min far med bilen sin og henter meg slik at vi kan få begravet min farmor som døde på tirsdag. Det er kjempetrist og vil hindre meg fra å blogge i noen dager til naturlig nok. Først på onsdag er jeg hjemme igjen. (Her har jeg en tegning jeg gjorde til 75 årsdagen til farmor i år av hennes gamle hund, Toya)


Det tok meg i kveld kun en time å tegne med blyant og tusje en ensider Downs Duck til desembernummeret av Mute. Fordi denne må jeg ha avgårde i en konvolutt på mandag. De neste timene brukte jeg i kveld til å skisse på noen tegninger som jeg ble forespurt av (skryte-skryte) radiosjefen i NRK, Nils Heldal (som snakket varmt om meg i sommer da quartserien min fikk litt pepperoni) å gjøre.


Trenger du igjen tips om andre ting å finne på enn å lese blogg mens jeg er borte, vil jeg benytte sjansen til å anbefale Beth Gibbons solo prosjekt. Dere vet, hun som sang så pent i Portishead.


Men, nå må jeg gå dere. Jeg må jo stryke dressbuksen min.