18.11.02

Det finnes en tegneserieskaper til i byen Kristiansand foruten meg. Navnet hans er Roy Søbstad og jeg kjenner ham godt.
I disse dager finner du hans første soloutgivelse rundt om i landets Narvesen kiosker. Og selvfølgelig sikkert på Tronsmo og slikt.
Jeg har fulgt bladet fra sin spede start til den bladlignende bunken papir som er å finne i dag og går god for at bladet duger i massevis.
Du har egentlig ingen valg. Finnes det vett i skolten din tar du med deg dette bladet hjem fra en av dine turer innom den lokale bladkiosken. Eller bestiller fra Jippis egne hjemmesider.



Apropos egne utgivelser så er jo jeg selv i gang med mitt andre solohefte noensinne. Downs Deluxe som det skal hete inneholder blant annet min og Aslag Guttormsgaards fantastiske oppfølger av Torden Gorgon. Downs Duck samles mellom permene pluss endel nye Downser. Min stripeserie "Sånn, kanskje?" skal jeg også presse inn der. Også litt mer småsnacks.
Jeg håper det blir ett i innholdsrikt blad som vil høste gode kritikker, priser og lesere.