4.10.02


Nå kan du få med deg Downs Duck i farger for første gang!
Musikkmagasinet Mute er ute med et nytt nummer.
Mute #4 skal ligge i bladhyllene nå. Jeg var selv nede på Narvesen å bladde gjennom det i går. Jeg er strålende fornøyd med fargene!
Jeg tror det er første gang det er blitt slik som jeg hadde sett det for meg. Bare det er grunn nok i seg selv til å glise bredt.

Dealen er at jeg skal lage Downs Duck i minst et år fremover til Mute. Dette er altså nummer to i rekken av Downser og den første med farger.
Disse dukker heller ikke opp i Forresten eller andre steder. Så skal du få dem med deg har du ikke andre valg enn å putte 45 kroner i lomma og rusle innom din nærmeste bladsjappe.

Når det først handler om Downs Duck her, så kan jeg jo benytte sjansen til å fortelle om det strålende T-skjorte salget under Raptus. Nesten 20 skjorter fant veien til forskjellige personers klesskap. Tilogmed folk som snakket svensk så jeg sprade omkring med Downs Duck på brystet.
Nå har ikke jeg hørt med Per Jørgen som styrer og steller godt for oss i Jippi. Men det må kunne gå an å sende en mail til Jippi om du også vil ha en Downs T-skjorte. Prøv ihvertfall. 120 kroner skal vi ha for en slik.