8.10.02


I et butikkvindu hvor de selger trendy sko henger en kompis av meg og gliser.
En svær plakat av Andreas Tellefsen henger i dna-skobutikk og gliser mot meg.

Jeg vokste opp med denne karen. Han gikk i paralellklassen min og var den andre på skolen som kunne tegne. Han er fremdeles en drivende dyktig tegner. Men lager ikke særlig med tegneserier lenger. Nå bor han i Oslo og prøver å se så rar ut han bare kan. Tusjer landskap på lampeskjermer og trimmer en blond tynn bart som han farger sort med maskara.
Jeg vet ikke hvordan det går nå, men det siste jeg hørte (da jeg traff ham under quart) var at han hadde fått et manus av Kristopher Schau som handler om Zombier som spiser bæsj. Shit eating Zombies het det visst. Jeg leste et par sider av manuset...

Skal bli artig å følge med på...